Naïma (rechts op foto): "De Ronde Kamer is een leuke en gezellige activiteit en laat de mensen hun ideeën
opdoen. Je neemt er veel verantwoordelijkheid, want je moet alles zelf bedenken. Maken enzo …het is echt 
heel leuk. Ik was stagebegeleider voor 20 uur. In die 20 uur heb ik veel gezien en gedaan. Het is leuk gezellig
en leerzaam. Iedereen vond het een leuk idee. Je laat ze hun ideeën bedenken en dat brengt ze tenslotte
samen en ook respecteren ze elkaars ideeën en dat is goed. Een hele leuke ronde kamer. Als ik De Ronde
Kamer een cijfer moest geven had het een dikke 10+ gekregen. Ik, als stagebegeleidster, vind dat er goed 
is gewerkt de afgelopen paar maanden. Er zijn leuke ideeën geweest en leuke De Ronde Kamers enzo.
De allerleukste vond ik Danskamer. De allergekste vond ik de Kippenkamer. De allermooiste vond ik de Pink 
Ribbon tegen borstkanker."
    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

STAGE LOPEN

in De Ronde Kamer
 
Mevrouw van den Elsen (zie stukje on-
der) vraagt of het mogelijk is om Michelle
en Naïma (foto links) een maatschappe-
lijke stage te laten lopen in De Ronde 
Kamer. Dat lijkt Barbara een goed idee.
Zij doen het heel goed. Later komen veel
meer leerlingen uit de bovenbouw, die
vragen of ze stage mogen lopen, of mo-
gen helpen, naast de bestaande hulp-
lijst van tweede- en derdejaars. 

Zie onder andere: Hoedenkamer.
  

     

Mevrouw van den Elsen: "Iedereen mag
bij mij komen voor raad en vragen etc..
Ik heb veel gezien, omdat ik regelmatig te
vinden ben in de buurt van DRK. Ik vind
het in één woord geweldig! Leerlingen
krijgen de kans om een stukje identiteit te
laten zien, waarvan ze kunnen groeien.
Ze kunnen zich creatief uiten. Er is een
plek om te kunnen zijn! DRK is een bij-
zondere plek in een mooie school!"